Derviş Blog - cüz cüz, sure sure, kuran oku dinle yasin tebareke amme dualar

Yasin Tebareke Amme Amenerresulu oku Dinle, Rabbenağfirli,Ettehiyatu vecettehi duası,Cüz Cüz Hatim oku Derviş Blog

Kuran dinle takipli 15. cüz

Hatim için Kuranı kerim 15. cüzü takipli dinle video

kuranı+kerim+15.+cüzü+dinle+takipli+video
Kuranı kerimin 15. cüzü ile devam ediyoruz inşallah.
mealli yüzünden okunabilen arapçalı görüntülü kabe imamlarından hızlı ve akıcı hatim cüzleri.
hem harflere bakıp hem anlamını anlayıp hemde okumaya çalışarak hatim etmek sadece dinleme ile hatim etmekten dağlar kadar farklı bir seveptır onun için hem manasını okumaya çalışın hem harflere bakın yüzünze nur gelsin inşallah.
çünkü kurana bakmak yüze göze nur verir
<--more-->

<< 14. CÜZ

KURAN 15. Cüz Dinle Takipli Yüksek Kalite



Düşük Kaliteli Kâbe İmamları Hatim videolarımız Google Video servislerinin kapanması dolayısıyla açılmadığı için kaldırılmıştır.

Allah Kabul etsin.

16. CÜZ >>

Diğer Cüzler


< - >

7 yorum:

  1. allah razı olsun ama kuran yazılarını biraz seçkin yapın

    YanıtlaSil
  2. Allah razı olsun mübarek ramazanda çok sevaba giriyorsunuz gerçekten hep dinliyorum sitenizide arkadaşlarıma önereceğim.

    YanıtlaSil
  3. allah razı olsun emegi geçenlerden.çok annaşılır yazılmış okuması muhteşem.

    YanıtlaSil
  4. çok teşkkürler

    YanıtlaSil
  5. Allah razı olsun emeklerinize sağlık esselamü aleyküm

    YanıtlaSil
  6. sayın yoneticimiz çok memlun kaldığım hatim sürelerinden izliyerek türkce manalarını okuyarak cep telifondan izliyordum 15 cüzde nasıl olduğunu bilmediyim bir yere dokundum sanırım artik gorüntülü izliyemiyorum ekran karanlık oluyor sesini dinleyebiliyorum telefonum samsung s4 nedense bende açılmıyor acaba sitede telefonlara bi sıkıntımı varm ben bndan hatim ediyorum saygılarmla gereğin sizdense arz edilmesini istiyorum

    YanıtlaSil
  7. yeğenimin telefonu da s4 bir iki güne gelecek gelsin onun telefonundan deneyeceğim. benim telefonda bir sıkıntı yok başka sıkıntı yaşayanda yok herhalde 2 parmağınızla ekranın siyah alanını büyüttünüz. iki parmak çimdik hareketini deneyin.

    YanıtlaSil

Buraya Bir Yorum bırakarak sayfaya değer katabilirsiniz..

❗ Yorumlar Denetlendikten sonra yayınlanır ❗