Derviş Blog - cüz cüz, sure sure, kuran oku dinle yasin tebareke amme dualar

Yasin Tebareke Amme Amenerresulu oku Dinle, Rabbenağfirli,Ettehiyatu vecettehi duası,Cüz Cüz Hatim oku Derviş Blog

Kabe imamlari hatim seti cüz 4 izle

Kabe imamlari hatim seti cüz 4 izle


kabe+imamları+hatim+seti+4+dördüncü+cüzü+izle+dinle
Kabe imamlarının okumuş olduğu cüz cüz kuran videolarını paylaşmaya devam ediyoruz.


dedik ama 2015 li yıllarda Kabe imamları hatim videoları hem kaliesiz kaldı hemde Google sunucularından silindi. bizde uzun aramalar sonucunda paylaşmaya en uygun Hafız İshak Danış'ın Kâbe imamını aratmayan muhteşem okuyuşuyla yüksek kaliteli ok takipli cüz cüz kuran okuma videolarını ekledik. okuyuşunuz iyi ise video
ayarlarından oynatma hızını 1.25 veya daha fazla hızlandırarak, okuyuşunuz yavaş ise oynatma hızı ayarını 0.75 veya daha fazla düşürerek kolayca takip edebilirsiniz.

Dilerseniz Kâbe imamı Mahir el muayqıli den sadece okuyuşu dinleyerek elinizdeki kuranla sure sure şeklinde okuyabilirsiniz. bunun için Kabe imamı Mahir Sure Sure Kuran >> konumuza tıklayın.

bu site bir engellinin ahiretini ve dünyasını kurtarma çabasıdır. Allah rızası için okumalarda hep bizi tercih edin.



<< 3. CÜZ


HAFIZ İSHAK DANIŞ MEALLİ TAKİPLİ YÜZÜNDEN KURAN 4. CÜZ OKU KALİTELİ VİDEO



Allah Kabul Etsin.

5.CÜZ >>

DÜZELTME: Kâbe imamları hızlı hatim seti Google video servisinin kaldırılması sebebiyle elimizde olmayan nedenlerle sitemizden de silinmiştir.
onun yerine Hayrat Neşriyatın İshak Danış Hocaefendinin okuduğu birer saatlik cüzler eklenmiştir.
Allah ishak hocadan ve bu videoları hazırlayıp sunanlardan razı olsun her bir cüzün her bir hatimin sevabına ortak etsin.
(Amin)

Diğer Cüzler




< - >

2 yorum:

  1. alttaki kabe imamları hızlı hatim videoları google sunucularından silindi kusura bakmayın en kısa sürede yenilerini ekleyeceğiz. bizden kaynaklanmayan bir sorun.

    YanıtlaSil
  2. Allah yapanlardan razi olsun.cok faydalaniyoruz.

    YanıtlaSil

Buraya Bir Yorum bırakarak sayfaya değer katabilirsiniz..

❗ Yorumlar Denetlendikten sonra yayınlanır ❗