Derviş Blog - cüz cüz, sure sure, kuran oku dinle yasin tebareke amme dualar

Yasin Tebareke Amme Amenerresulu oku Dinle, Rabbenağfirli,Ettehiyatu vecettehi duası,Cüz Cüz Hatim oku Derviş Blog

Oruç Fidyesi fitresi iftar yetim yemek SMS Bağış kampanyaları

İHH DİYANET HAYDER RAMAZAN FİTRESİ ORUÇ FİDYESİ İFTAR YETİM VE SADAKA SMS BAĞIŞ NUMARALARI

Bismillah Hayra vesile olan hayrı yapan gibidir. oruç tutamadığım için tutamadığım günler sayısınca oruç fidyesi vermek için sms bağış numaralarını bayağı aradım (2021 yılı)
ve bulduğum güvenilir yardım kuruluşlarının sms ile bağış sadaka oruç fidyesi iftar veya yetim bayramlık gibi sms ve numara bilgilerini paylaşıyorum.
SMS BAĞIŞI NASIL YAPILIR? Telefonunuzun mesaj bölümüne girersiniz aşağıda belirttiğim numaralara belirttiğim mesajları büyük küçük harfe dikkat ederek yazıp gönderirsiniz belirtiğim vakfın hesabına ANINDA belirttiğim miktarda bağış gider. sizde ay sonu telefon faturanızla ödersiniz.
İHH ORUÇ FİDYESİ SMS numarası ; >>> Fidye yaz 4072 ye Gönder: 1 SMS 28 tl
İHH FİTRE SMS numarası: >>> Fitre yaz 4072 ye gönder: 1 SMS 28 TL
İHH İFTAR SMS numarası >>> iftar yaz 3072 ye gönder : 1 SMS 5 TL
İHH YETİM SMS numarası >>> Yetim yaz 3072 ye gönder : 1 sms 5 tl
ihh BAYRAMLIK SMS numarası >>> BAYRAMLIK yaz 3072 ye gönder 1 SMS 5 tl
BEŞİR DERNEĞİ FİTRE SMS >>> FİTRE yaz 4066 ya 28 tl bağışta bulun
BEŞİR YETİM SMS 5 TL >>>> Yetim yaz 4042 ye gönder
BEŞİR YETİM SMS 10 TL >>> Yetim yaz 4032 ye gönder
HÜDAYİ VAKFI FİDYE SMS numarası >>>> FİDYE yaz 4948 e SMS gönder 1 SMS 35 TL dir.
YERYÜZÜ DOKTORLARI SMS FİDYE numarası: >>>>Fidye yaz 7712 ye SMS gönder 1 SMS 28 TL
YYD YERYÜZÜ DOKTORLARI AFRİKADAKİ Çocukların beslenmesi için HAYAT yaz 6612 ye SMS Gönder 1 sms 10 tl
KIZILAY SMS FİDYE bağışı >>> FİDYE yaz 1877 ye gönder 1 sms 28tl
KIZILAY FİTRE BAĞIŞI SMS >>> FİTRE yaz 1877 ye gönder 1 sms 28 tl
VUSLAT DERNEĞİ SMS Fidye bağışı >>> FİDYE yaz 6068 e gönder 1 SMS 28 TL
VUSLAT DERNEĞİ SMS FİTRE Bağışı >>> FİTRE yaz 6068 e Gönder 1 SMS 28 TL
HAYDER SMS FİDYE BAĞIŞI: Hayder Ahmet yesevi derneğinin bağış numarası tek arayıp sordum iftar yazıp 1466 ya sms gönderiyorsunuz ama 10 tl kesiliyor yani 10 gün oruç fidyesi için 28 SMS atmanız ve diyanetin Fidye miktarı x10 olan 280 tlye ulaşmanız gerekiyor.
fitrenizi haydere sms ile vermek isterseniz en az 3 kere mesaj atıp 30 tl verebilirsiniz.
FİTRE NEDİR FİDYE NEDİR?
Fitre Ramazanda bir kere verilen diyanetin bu sene için belirlediği bir kişinin bir günlük yemek bedeli olan 28 tl dir.
FİDYE ise zaruri bir nedenle oruç tutamayan ve ilerde de tutma ihtimali bulunmayan kimselerin (kronik hastalıklar ömür boyu ilaç kullanımı gibi)
tutamadığı her bir oruç için o zamanın şartına göre bir fitre miktarı fakirlere veya aracı kurumlara vermesidir. Merhameti çok bol olan Cenabı Rabbimiz
parası da olmayandan bu yükümlülüğüde kaldırmıştır. Önemi bilinsin diye burada tekrar ediyorum sadece NAMAZ ibadeti fakir hasta hiç kimseden kaldırılmamıştır.
kişi oturamayacak derecede hasta bile olsa teyemmümle abdest alıp ima ile yattığı yerden o namazını vaktinde eda etmek zorundadır. bu da namazın kolaylığıdır ama bırakmak yok.
sms+bağış+numarası



< - >

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya Bir Yorum bırakarak sayfaya değer katabilirsiniz..

❗ Yorumlar Denetlendikten sonra yayınlanır ❗