Derviş Blog - cüz cüz, sure sure, kuran oku dinle yasin tebareke amme dualar

Yasin Tebareke Amme Amenerresulu oku Dinle, Rabbenağfirli,Ettehiyatu vecettehi duası,Cüz Cüz Hatim oku Derviş Blog

Kâfirûn suresi türkçe okunuş sesli takip

Kâfirûn suresi türkçe okunuş sesli takip


Kuranı kerimin 109. sıradaki 109. suresi (109. sure) Kafirun suresinin Kolay ezberleme ve doğru okuma için okunuşu ile latin harflerle yazılışını ve anlamını en kolay anlaşılan şekilde biraraya getirdik. dilerseniz surenin sonundan mp3 olarak bu sureyi indirebilirsiniz. Allah Blogumdan faydalananlara zihin açıklığı versin.



kafirun+suresi+latin+harflerle+yazılışı





Alternatif: >>> İndir


1.ayeti

Kâfirûn 1

  • Kul yâ eyyuhel kâfirûn(kâfirûne).
  • بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ قُلْ يَٰٓأَيُّهَا ٱلْكَٰفِرُونَ
  • De ki: “Ey Kâfirler!”
2.ayeti

Kâfirûn 2

  • Lâ a’budu mâ ta’budûn(ta’budûne).
  • لَآ أَعْبُدُ مَا تَعْبُدُونَ
  • “Ben sizin kulluk ettiklerinize kulluk etmem.”
3.ayeti

Kâfirûn 3

  • Ve lâ entum âbidûne mâ a’bud(a’budu).
  • وَلَآ أَنتُمْ عَٰبِدُونَ مَآ أَعْبُدُ
  • “Siz de benim kulluk ettiğime kulluk edecek değilsiniz.”
4.ayeti

Kâfirûn 4

  • Ve lâ ene âbidun mâ abedtum.
  • وَلَآ أَنَا۠ عَابِدٌ مَّا عَبَدتُّمْ
  • “Ben sizin kulluk ettiklerinize kulluk edecek değilim.”
5.ayeti

Kâfirûn 5

  • Ve lâ entum âbidûne mâ a’bud(a’budu).
  • وَلَآ أَنتُمْ عَٰبِدُونَ مَآ أَعْبُدُ
  • “Siz de benim kulluk ettiğime kulluk edecek değilsiniz.”
6.ayeti

Kâfirûn 6

  • Lekum dînukum ve liye dîn(dîni).
  • لَكُمْ دِينُكُمْ وَلِىَ دِينِ
  • “Sizin dininiz size, benim dinim de banadır.”



< - >

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya Bir Yorum bırakarak sayfaya değer katabilirsiniz..

❗ Yorumlar Denetlendikten sonra yayınlanır ❗