Derviş Blog - cüz cüz, sure sure, kuran oku dinle yasin tebareke amme dualar

Yasin Tebareke Amme Amenerresulu oku Dinle, Rabbenağfirli,Ettehiyatu vecettehi duası,Cüz Cüz Hatim oku Derviş Blog

Teşrik Tekbiri unutulursa teşrik tekbirini unuttum

Teşrik Tekbiri unutulursa teşrik tekbirini unuttum

Teşrik tekbiri getirmeyi unutulduğu zaman hatırlandığı anda Teşrik tekbiri getirerek teşrik tekbirini kaza etmek gerekir.

teşrik tekbirleri Kurban bayramı Arefesi sabah namazı ile başlayan ve kurban bayramının 4. günü ikindi namazı ile biten kadın erkek mükellef tüm müslümanlara vaciptir.


Kurban kesmedim kurban kesmeyenler teşrik tekbiri geririr mi?
-Ben Kurban kesmedim benim gibi kurban kesemeyenler veya kesmeyecek olanlar Kurban bayramında Teşrik tekbiri getirir mi?
Tabii ki Teşrik tekbiri için kurban kesme şart değildir. Teşrik tekbiri bütün mükellef müslümanlara yukardaki yazdığımız şekilde vaciptir. Kurban bayramınız Mubarek olsun. Teşrik tekbiri hakkında daha fazla bilgi için tıklayınız
Teşrik Tekbiri hakkında geniş bilgi>>
Teşrik tekbiri nasıl alınır Teşrik Tekbiri Nedir

teşrik+tekbiri+unutulursa



< - >

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya Bir Yorum bırakarak sayfaya değer katabilirsiniz..

❗ Yorumlar Denetlendikten sonra yayınlanır ❗