Derviş Blog - cüz cüz, sure sure, kuran oku dinle yasin tebareke amme dualar

Yasin Tebareke Amme Amenerresulu oku Dinle, Rabbenağfirli,Ettehiyatu vecettehi duası,Cüz Cüz Hatim oku Derviş Blog

Cübbeli Ahmet Hoca nikahla ilgili sohbeti

Cübbeli Ahmet Hoca nikah la ilgili sohbeti

dinle indir

Aslında bu sohbet İmamı rabbani Mektubat sohbeti fakat Cübbeli Ahmet hocamız her zaman olduğu gibi
yine çok önemli gördüğü ve kesinlikle uyarması gerektiği konuları sohbet başında ilan ediyor doğrusunu açıklıyor.
8 eylül 2009 daki bu sohbetini dinledim kısaca;

BU SOHBETTEKİ KONULAR;
cübbeli+ahmet+hoca+sohbeti
Tebliğin Günümüzdeki şekli önemi,
Efendi hz nin internet ve tv hakkındaki cevazı,
itikatın doğru olmasının önemi
evliya yüzü suyu hürmetine istemek
islamda nikah meselesinin doğrusu
üç kere boş ol demenin islamda boşanmanın hükümleri türleri önemi
ve imamı rabbani 16. Mektup

videoyu izleyemeyenler için kısaca önemli konulara değinmek istiyorum;
sakın şakadan bile olsa eşinize üç kere boş ol boş ol boş ol demeyin.
bir kere "3 seferde boş ol" demeyin böyle sözlere ağzınızı alıştırmayın
şaka yollu bile olsa nikah cümlelerini kullanmayın
(aldım kabul ettim, vardım, eşin olurum, şahidinizim)
Allah söyleyenden dinleyenden paylaşandan razı olsun
sonunda bize de dua edin.






Alternatif: >>> İndir




< - >

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya Bir Yorum bırakarak sayfaya değer katabilirsiniz..

❗ Yorumlar Denetlendikten sonra yayınlanır ❗