Derviş Blog - cüz cüz, sure sure, kuran oku dinle yasin tebareke amme dualar

Yasin Tebareke Amme Amenerresulu oku Dinle, Rabbenağfirli,Ettehiyatu vecettehi duası,Cüz Cüz Hatim oku Derviş Blog

Hayata olumlu bakmakla ilgili bir yazı


Biliyor musunuz dünyaya bakışımız nasılsa yaşayışımızda öyle oluyor.


title=


Üstteki fotoğrafa yarsı boş bardak cevabı verdiyseniz muhtemelen siz negatif düşünen kolay kolay mutlu olmayan birisiniz.
yarım bardak su dediyseniz zaten biliyorsunuz tam tersi lafı uzatmaya gerek yok.

Hayata kızmayın.
Bakış açınızı değiştirin sizden yukardakilere bakıp imrenmek yerine sizden daha kötü durumda olanları düşünüp
şükredin.

mesela birde şu bardağa bakın;


Hayata olumlu bakmayla ilgili bir yazı
Yıllar önce Cüneyt Suavi nin Hayatın içinden isimli kitabında tamda bu konu ile ilgili çok muhteşem bir
hikaye okumuştum.
sizinde okumanızı tavsiye ederim.

aaa bi dakka bi dakka ben onu kendi yorumlarımla yazmıştım diye hatırlıyorum....

işte buldum;

Cüneyt Suavi üç Yatalak hastanın ibretlik Hikayesi


< - >

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya Bir Yorum bırakarak sayfaya değer katabilirsiniz..

❗ Yorumlar Denetlendikten sonra yayınlanır ❗