Derviş Blog - cüz cüz, sure sure, kuran oku dinle yasin tebareke amme dualar

Yasin Tebareke Amme Amenerresulu oku Dinle, Rabbenağfirli,Ettehiyatu vecettehi duası,Cüz Cüz Hatim oku Derviş Blog

Reklam Yok gönülden destek var

Reklam Yok gönülden destek var

Güncelleme 2017 Ramazanı

Bu sayfada daha önce banka hesap numaram vardı ve sitemde reklam yoktu. fakat geçtiğimiz 10 senede bir Allah kulu 1 kuruş gönülden destek yapmayınca
siteme Google dan seçmeli reklamlar aldım ve koydum. sitemde banka, kredi, faiz, alkol, zayıflama, kilo alma, bilmem ne güzelliği için cilt ve beden teşhir eden kadın vücüdunu pazarlama aracı olarak gören reklamları görmeyeceksiniz inşaAllah ben bunları sürekli denetliyorum. bu sayfayı sitemi düzenlerken tevaffuken bulunca bu bilgilendirmeyi de geçmek istedim bendeniz %90 engelli ve çalışamaz raporu olan bir kardeşinizim artık sizlerden sitemdeki reklamlar hususunda anlayış bekliyorum. uygunsuz bir reklam gördüğünüzde lütfen hemen o sayfanın altına yorumla reklamı bildiriniz. yorumları takip ediyorum gerekli düzenlemeleri yapıyorum inşaAllah


< - >

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya Bir Yorum bırakarak sayfaya değer katabilirsiniz..

❗ Yorumlar Denetlendikten sonra yayınlanır ❗