kabe imami mahir Kuran hatmi mp3 dinle hatim indir

Derviş Blog - Kuran Oku - Yasin Suresi Türkçe: kabe imami mahir Kuran hatmi mp3 dinle hatim indir
cüz cüz kuran

Kabe imamı Mahir el Muaigly Mp3 Kuran Hatim seti mp3 dinle indir



öyle ellerini kulaklarına koyup bağıra bağıra teganni ile kuran okuyanlardan hoşlanmıyorum.
kabe+imamı+mahir+kuran+mp3Benim hoşlandığım kuranı kerim okuyuşu yumuşak bir sesle Rabbi ile konuşur gibi tane tane ama akıcı bir kuran okuyuşudur.

Geçenlerde youtube da bir rahman suresi dinledim o kadar güzel okuyordu ki tekrar tekrar dinledim telefonuma indirdim sürekli dinliyorum. bugün aynı sese bir daha rastladım meğer çok güzel kuran okuyan zat şu an (2011 de) Kabe İmamı olan mahir el muaigly miş.(Mekke imamı mahir) araştırdım sitesini buldum.
sitesinde Allah Razı olsun bütün kuranı kerimi mp3 olarak sure sure paylaşmış bende hemen bunu bloguma taşımak istedim. sizlerde bir kez dinleyin bir daha vaz geçemeyeceksiniz. ben şimdi bir yandan sure sure mp3 leri indirirken bir yandan da sizlerle paylaşmak için konumu hazırlıyorum.
Mahir El Muaigly Full Kuranı kerim hatmi cüz cüz değil sure sure ve eğer sesi önceden bir dinlemek isterseniz işte Mahir El Muaigly nin MP3 Rahman suresi. Mahir El Muaigly nin sitesinden tüm kuranı kerimi mp3 olarak ister dinleyebilir isterseniz indirebilirsiniz. sitesi burası muaigly.com facebook ta beğenmek isterseniz buda facebook sayfası ama ikiside arapça maalesef. cepten geldiğinizde de dinleyebilir indirebilirsiniz.






KABE İMAMI MAHİR DEN SURELER DİNLE

Kabe imamı mahir sure sure mp3 hatim seti indir tek link. 1.5 gb mp3 ün kalitesi 128kpbs

Alta eklediğimiz surelerin hepsi mp3 tür. sitemizdeki player ile cepten ve bilgisayardan rahatlıkla dinleyebilirsiniz. mp3 ü kaydetmek isterseniz dilerseniz konu içindeki mahir el muaigly nin resmi sitesine gider oradan tek tek sureleri indirirsiniz dilerseniz buradaki listedeki sure isimlerini sağ tıklar HEDEFİ FARKLI KAYDET diyerek indirebilirsiniz. cep telefonundan geldiğinizde linke tıkladığınızda zaten otomatik indirir. başlardaki rakamlar surelerin sıralarıdır.

Bismillahirrahmanirrahim.




1 - Kabe İmamı Mahir Fatiha suresi
2 - Kabe İmamı Mahir Bakara suresi
3-  Mekke imamı Mahir Ali İmran suresi
4-  Mekke imamı Mahir Nisa suresi
5-  Mekke İmamı Mahir Maide suresi
6-  Kabe İmamı Mahir Enam suresi
7-  Kabe İmamı Mahir Araf suresi
8-  Kabe İmamı Mahir Enfal suresi
9- Kabe İmamı Mahir Tevbe suresi
10- Kabe İmamı Mahir Yunus suresi
11- Kabe İmamı Mahir Hûd suresi
12- Kabe İmamı Mahir Yusuf suresi
13- Kabe İmamı Mahir Rad suresi
14- Kabe İmamı Mahir İbrahim suresi
15- Kabe İmamı Mahir Hicr suresi
16- Kabe İmamı Mahir Nahl suresi
17- Kabe İmamı Mahir isra suresi
18- Kabe İmamı Mahir Kehf suresi
19- Kabe İmamı Mahir Meryem suresi
20- Kabe İmamı Mahir Taha suresi
21- Kabe İmamı Mahir Enbiya suresi
22- Kabe İmamı Mahir Hacc suresi
23- Kabe İmamı Mahir Müminun suresi
24- Kabe İmamı Mahir Nur suresi
25- Kabe İmamı Mahir Furkan suresi
26- Kabe İmamı Mahir Şuara suresi
27- Kabe İmamı Mahir Neml suresi
28- Kabe İmamı Mahir Kasas suresi
29- Kabe İmamı Mahir Ankebut suresi
30- Kabe İmamı Mahir Rum suresi
31- Kabe İmamı Mahir Lokman suresi
32- Kabe İmamı Mahir Secde suresi
33- Kabe İmamı Mahir Azhab suresi
34- Kabe İmamı Mahir Sebe suresi
35- Fatır suresi
36- Kabe imamı Mahir Yasin suresi dinle
37- Kabe imamı Mahir Saffat suresi dinle
38- Kabe imamı Mahir Sad suresi dinle
39- Kabe imamı Mahir Zümer suresi dinle
40- Kabe imamı Mahir Mümin suresi dinle
41- Kabe imamı Mahir Fussilet suresi dinle
42- Kabe imamı Mahir Şura suresi dinle
43- Kabe imamı Mahir Zuhruf suresi dinle
44- Kabe imamı Mahir Duhan suresi dinle
45- Kabe imamı Mahir Casiye suresi dinle
46- Kabe imamı Mahir Ahkaf suresi dinle
47- Kabe imamı Mahir Muhammed suresi dinle
48- Kabe imamı Mahir Fetih suresi dinle
49- Kabe imamı Mahir Hücurat suresi dinle
50- Kabe imamı Mahir Kaf suresi dinle
51- Kabe imamı Mahir Zâriyat suresi dinle
52- Kabe imamı Mahir Tur suresi dinle
53- Kabe imamı Mahir Necm suresi dinle
54- Kabe imamı Mahir Kamer suresi dinle
55- Mekke imamı Mahir er Rahman suresi mp3
56- Mekke imamı Mahir Vakia suresi mp3
57- Mekke imamı Mahir Hadid suresi mp3
58- Mekke imamı Mücadele suresi mp3
59- Mekke imamı Haşr suresi mp3
60- Mekke imamı Mumtahine suresi mp3
61- Mekke imamı Saf suresi mp3
62- Mekke imamı Cuma suresi mp3
63- Mekke imamı Münafikun suresi mp3
64- Mekke imamı Teğabun suresi mp3
65- Mekke imamı Talak suresi mp3
66- Mekke imamı Tahrim suresi mp3
67- Kabe İmamı Mahir Tebareke - Mülk suresi dinle
68- Kabe İmamı Mahir Kalem suresi dinle
69- Kabe İmamı Mahir Hakka suresi dinle
70- Kabe İmamı Mahir Meâric suresi dinle
71- Kabe İmamı Mahir Nuh suresi dinle
72- Kabe İmamı Mahir Cin suresi dinle
73- Kabe İmamı Mahir Müzemmil suresi dinle
74- Kabe İmamı Mahir Müddesir suresi dinle
75- Kabe İmamı Mahir Kıyamet - el kıyame suresi dinle
76- Kabe İmamı Mahir İnsan suresi dinle
76- Kabe İmamı Mahir Mürselat suresi dinle
78- Kabe İmamı Mahir Amme - Nebe suresi dinle
79- Kabe İmamı Mahir Naziat suresi dinle
80- Kabe İmamı Mahir Abese suresi dinle
81- Kabe İmamı Mahir Tekvir suresi dinle
82- Kabe İmamı Mahir infitar suresi dinle
83- Kabe İmamı Mahir Mutaffifin suresi dinle
84- Kabe İmamı Mahir İnşikak suresi dinle
85- Kabe İmamı Mahir Buruc suresi dinle
86- Kabe İmamı Mahir Tarık suresi dinle
87- Kabe İmamı Mahir Âlâ suresi dinle
88- Kabe İmamı Mahir Ğaşiye suresi dinle
89- Kabe İmamı Mahir Fecr suresi dinle
90- Kabe İmamı Mahir Beled suresi dinle
91- Kabe İmamı Mahir Şems suresi dinle
92- Kabe İmamı Mahir Leyl suresi dinle
93- Kabe imamı mahir Ed Duha suresi dinle
94- Kabe imamı mahir İnşirah suresi (Elem Neşrah leke sadrek) dinle
95- Kabe imamı mahir Tin suresi (ved tini vezzeytuni) dinle
96- Kabe imamı mahir Alak Suresi(ikra bismi Rabbikellezi halak) dinle
97- Kabe imamı mahir Kadr Suresi(inna eznelnahu fiy leyletil kadr) dinle
98- Kabe imamı mahir Beyyine Suresi dinle
99- Kabe imamı mahir Zilzal Suresi dinle
100- Kabe imamı mahir Adiyat Suresi dinle
101- Kabe imamı mahir El Karia Suresi dinle
102- Kabe imamı mahir El Tekasür Suresi dinle

Kabe imamı Mahir Muaykıli Namaz Sureleri MP3

103- Kabe imamı mahir El Asr Suresi dinle
104- Kabe imamı mahir Hümeze Suresi dinle
105- Kabe imamı mahir Fil Suresi dinle
106- Kabe imamı mahir Kureyş Suresi dinle
107- Kabe imamı mahir Maun Suresi dinle

bu sure Yetimi itip kakanı yoksulu doyurmaya teşvik etmeyeni ve Kıldığı namazlardan gafil olanların vahim durumunu anlatır. hemen bir yetime sadaka vermek için cep telefonunuzun mesaj bölümünden 3072 ye büyük harflerle YETIM yazıp gönderin 5 tl bağışta bulunun. (İHH Yetim sms bağışı)



108- Kabe imamı mahir Kevser Suresi dinle
109- Kabe imamı mahir Kafirun Suresi dinle
110- Kabe imamı mahir Nasr (iza cae nasrullahi vel feth) Suresi dinle
111- Kabe imamı mahir Tebbet Mesed Suresi dinle
112- Kabe imamı mahir ihlas Suresi mp3 dinle
113- Kabe imamı mahir Felak Suresi mp3 dinle
114- Kabe imamı mahir Nas Suresi mp3 dinle

Sadakallahul aziym. Rabbim bana bu konuyu tamamlamayı lütfettiğin için hamdolsun. bu konudaki mp3 leri kalıcı ve maddi manevi bereketli eyle. buradan hatim dinleyen kardeşlerimizin ve geçmişlerinin maddi manevi derecelerini artır. imanla sana ulaşmaları hususunda onlara nefislerine ve şeytanın vesveselerine karşı yardım et. himaye et koru gözet imanla huzuruna ulaşabilelim Rabbim. (Âmin)

Hatim Duası arapça ve Türkçe video

(Tüm Kuran Hatmi tek parça mp3 konu içindeki bağlantıda ama size tavsiyem indirmeyin. bi dindarlık aşkı geliyor indiriyoruz telefonumda pc mde bu da var diyoruz. sonra okumuyoruz duruyo duruyo en sonunda boşuna yer kaplıyo deyip siliyoruz. aşk geldikçe sitemizden bir sure dinleyip Kuranı kerimin yüzünden de takip etmeniz daha faydalı olur diye düşünüyorum. Allah razı olsun Ahıret saadetiniz için yine bekleriz, hep bekleriz daha sık bekleriz :)

29 Yorum:

Adsız dedi ki...

bende çok beğeniyorum diğer süreleri de bekliyoruz inşaallah

Sağır Sultan dedi ki...

biz buraya ekleyemedik ama konu içindeki muaigly.com bağlantısında bütün sureleri mp3 olarak dinleyebilir sağ tıklayıp farklı kaydet diyerek bilgisayarınıza indirebilirsiniz.

Adsız dedi ki...

abıler ellerınıze saglık allah hepımızden razı olur insallah..

Adsız dedi ki...

allah razı olsun.ne zamandır arıyordum.çok teşekkürler

Faruk Ertuş dedi ki...

MasaLLah ALLAH Sizdén Razı oLsn ıns BoyLé Bisi PayLasTnz İcİn İnsan DınLéyıncé Insanın Icı HuzurLa DoLuyor ALLAH (c.c) Sizdén BinLércé Kéz Razı oLsun..

Adsız dedi ki...

rabbim bu kulun senin gerçek ve has kullarındadır bizede nasip et bu güzellikleri

emoselif dedi ki...

nasıl indiriliyor anlatabilir misiniz ben bulamadım fakat telefonumdada bulunsun istiyorum yardımcı olursanız sevinirim.

Adsız dedi ki...

ALLAH razı olsun Mahir hocadan...çok keyifle dinlyorum.

Adsız dedi ki...

çok güzel bir sesi var kendimi rahatlamış hissediyorum emegi geçenlerden ALLAH razı olsun

Adsız dedi ki...

mahir hocayı çok ama çok seviyorum onun arkasında namaz kılmayı ALLAH hepimize nasip etsin ammiiin

Adsız dedi ki...

inşallah ALLAH hepimize mahir hocanın o mübarek ellerini öpmeyi naip etsin inşallah onun arkasında gözyaşlaımız eşliginde namaz kılmayı nasip etin amin

Adsız dedi ki...

ALLAH RAZI OLSUN

Adsız dedi ki...

allah razı olsun arkadaşlar

Derviş dedi ki...

tüm güzel yorumlarınız için Amin ecmain kardeşlerim

Adsız dedi ki...

çok güzel bir çalışmanın meyvesi [mevcut site] emeği geçen herkesi kutluyorum inş yaratanın rahmetine mashar olurlar

Adsız dedi ki...

böyle bir imkan yarattığınız için teşekkür ederim.yüce rabbim hepimizi doğru yola hidayetlendirir inşaalah.

Adsız dedi ki...

gerçekten ne kadar da güzel okuyor.. insan sanki o dönemde yaşıyormuş gibi hissediyor..

Adsız dedi ki...

Allah (C.C.) okuyan paylaşan herkesten razi olsun

Adsız dedi ki...

Allah razı olsun, tam da aradığımı buldum..

Zeyd BALABAN dedi ki...

Allah razı olsun kardeşim eline sağlık devamını bekliyoruz :)

Adsız dedi ki...

Bu imama bayılıyorum allah onu basimizdan eksik etmesin

Adsız dedi ki...

Selamunaleyküm,
arkadaşlar şu alttaki linkden Hatim seti indiren varmı, bende olmadı yükleyemiyorum, sanırım ücretsizdir doğrumu ? cevaplayan arkadaşlara teşekkürlerimi sunarım.
Kabe imamı mahir sure sure mp3 hatim seti indir tek link. 1.5 gb mp3 ün kalitesi 128kpbs

Ferdi Dursun dedi ki...

indiriliyor ben şimdi tekrar denedim google drive sayfası açılıyor sayfada indir butonu var. açılan sayfadaki yazıları okuyun

zeyneb dedi ki...

Allah razi olsun sizden cox gozel ses verib Allah size oxudugunuz sureler ayeler sefayetci olsun size ve dinleyenlere amin bizler sizden raziyik Allahimizda razi olsun dunya ve axiretde.Sefayetci olsun size ve bize amin ecmein...

Selma dedi ki...

Tşkler allah razı olsun çok güzel bir ses ile hatmi dinledim sağolun.

Adsız dedi ki...

Allahin selami uzerinize olsun ..Allah yolunda bundan daha daha guzel isler yapmaniz dilegi ile

Ferdi Dursun dedi ki...

link sağlam kabe imamı mahir mp3 hatim seti tamamı tek link yüksek kalite 1.5 gb indirilebiliyor.
kontrol tarihi 09 kasım 2014
açılan sayfada mavi indir butonuna tıklayın tekrar açılan sayfada indir e tıklayın 128kpbs kalitesinde mp3 tek tek sure sure ve akıcı bir şekilde okumalardır. hepsi kabe imamı mahire aittir.

Ferdi Dursun dedi ki...

Android cep telefonumda chrome tarayicida mahir rahman süresinin üzerine basılı tutup açılan pencerede bağlantıyı kaydet i seçerek kâbe imamı mahir rahman suresi mp3ünü telefonuma indirdim.

erhan özgür dedi ki...

indirmek istediğin sürenin üstünü tıkla karşına seçenekler çıkıyor

Şu An Sitedeki

Dervişten birisiniz