Kabe imamlari hatim seti cüz 4 izle

Derviş Blog - Kuran Oku - Yasin Suresi Türkçe: Kabe imamlari hatim seti cüz 4 izle
cüz cüz kuran








Kabe imamlari hatim seti cüz 4 izle


kabe+imamları+hatim+seti+4+dördüncü+cüzü+izle+dinle
Kabe imamlarının okumuş olduğu cüz cüz kuran videolarını paylaşmaya devam ediyoruz.

HAFIZ İSHAK DANIŞ MEALLİ TAKİPLİ YÜZÜNDEN KURAN 4. CÜZ OKU KALİTELİ VİDEO



Allah Kabul Etsin

DÜZELTME: Kâbe imamları hızlı hatim seti Google video servisinin kaldırılması sebebiyle elimizde olmayan nedenlerle sitemizden de silinmiştir.
onun yerine Hayrat Neşriyatın İshak Danış Hocaefendinin okuduğu birer saatlik cüzler eklenmiştir.
Allah ishak hocadan ve bu videoları hazırlayıp sunanlardan razı olsun her bir cüzün her bir hatimin sevabına ortak etsin.
(Amin)

Diğer Cüzler

Yorum Gönder
Şu An Sitedeki

Dervişten birisiniz