Derviş Blog - cüz cüz, sure sure, kuran oku dinle yasin tebareke amme dualar

Yasin Tebareke Amme Amenerresulu oku Dinle, Rabbenağfirli,Ettehiyatu vecettehi duası,Cüz Cüz Hatim oku Derviş Blog

Hatim için Kuran 13. cüzü dinle izle

Hatim için Kuranı kerim 13. cüzü dinle video

kuranı+kerim+13.+cüzü+dinle+takipli+video
Kuranı kerimin 13. cüzü
ile devam ediyoruz inşallah.
mealli yüzünden okunabilen
Arapçalı görüntülü Kâbe imamlarından
hızlı ve akıcı hatim cüzleri.
GoogleVideo Servisinin Kapanması dolayısıyla açılmadığı için
Kaldırılmış Yerine Hayrat Neşriyat ın
İshak Danış Hoca
Mealli Takipli Hatim videoları tek tek eklenmiştir.



<< 12. CÜZ

HATİM İÇİN KURAN 13 CÜZ (KALİTELİ VİDEO)


Allah Kabul etsin.

14. CÜZ >>

Diğer Cüzler



< - >

4 yorum:

  1. Değerli kardeşim Allah emeğini zayi etmesi güzel olmuş lakin göruntu çok bulanık türçe mealler okunamıyor biraz daha netlşirse herşey dahada iyi olur
    Yüce Rabbim emeğini zayi etmesin
    Amin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HD Kalitede cüz cüz hatim videoları eklendi. içerikler güncellendi. 2020 ağustos ☺

      Sil
  2. Allah razı olsun çok güzel cüz okuyorsunuz bizde zevk alarak takip ediyoruz.Allah mukabele ve hatimlerimizi kabul etsin tekrarını nasip etsin inşallah

    YanıtlaSil
  3. Bana Allah rızası için dua oğlumun adı Mehmet namaz kılması için içkisi ve öfkesi iş için dua edin şimdiden Allah razı olsun

    YanıtlaSil

Buraya Bir Yorum bırakarak sayfaya değer katabilirsiniz..

❗ Yorumlar Denetlendikten sonra yayınlanır ❗