Derviş Blog - cüz cüz, sure sure, kuran oku dinle yasin tebareke amme dualar

Yasin Tebareke Amme Amenerresulu oku Dinle, Rabbenağfirli,Ettehiyatu vecettehi duası,Cüz Cüz Hatim oku Derviş Blog

Amenerrasulu dinle EN GÜZEL OKUYAN 3 İMAM

Amenerrasulu dinle EN GÜZEL OKUYAN 3 İMAM


kardeşlerim sesine hayran olduğum ve hızlı okumasını sevdiğim üç tane kabe imamı var.
bence sesi ve okuyuşu en güzel en hızlı 3 kabe imamı bunlar sırasıyla

ebu+bekir+şatiri amenerresulu
1. mahir muayqili
2.Ebubekir Şatıri
3.Sıddık Minşavi

Amenerrasulu ayetlerini de çok seviyorum üçü de birbirinden güzel okuyor. sizlerle hangisini paylaşacağıma karar veremedim bende 2 sini de koyuyorum sıddık minşavi yi maalesek koyamıyorum çünkü onu evimdeki kuran cd sinden dinliyorum.


diğer bütün surelerde özellikle Rahman ve Duha surelerinde mest olduğum kabe imamı mahir hocam amenerresulu de maalesef ebubekir şatiri kadar güzel okuyamıyor.

işte Amennerresulu okuma birincim;

Kabe imamı Ebu bekir şatiri Amenerresulu mealli ve HD Kalitesinde. 1:39 dk.



videoyu yükleyen fussilet kuran merkezi youtube kanalı bazen videolarının başka bir sitede oynatılmasını yasaklıyor bu videoyu burada göremezseniz videonun youtube linki https://youtu.be/m3fyIPB91do

En güzel Amenerrasulu okuyan kabe imamı ikincim.

Kabe imamı Mahir Muayqili Amenerresulu 1:06 dk



bu imamın okuyuşunu çok sevdiğim için daha önce mp3 yasin tebareke amme duha rahman gibi kısa surelerin okunduğu bir konusunu paylaşmıştım.
kabe imamı mahir den mp3 kısa sureler dinlemek için tıklayın

Sıddık Minşavi amenerrasulu yavaş okuyuş ama 10 numara dinlemelere doyamazsınız.



< - >

3 yorum:

  1. ALLAH razı olsun...aradığım herşeyi buldum...

    YanıtlaSil
  2. Beğenmeyen 1.. kişi ateist :D

    YanıtlaSil
  3. Allah razı olsun hazırlayandan

    YanıtlaSil

Buraya Bir Yorum bırakarak sayfaya değer katabilirsiniz..

❗ Yorumlar Denetlendikten sonra yayınlanır ❗