Derviş Blog - cüz cüz, sure sure, kuran oku dinle yasin tebareke amme dualar

Yasin Tebareke Amme Amenerresulu oku Dinle, Rabbenağfirli,Ettehiyatu vecettehi duası,Cüz Cüz Hatim oku Derviş Blog

Kabe imamı Vakia Suresi dinle iza vekaaatil vakia

kabe+imamı+vakia+suresi iza vekaatil vakia dinleBugün sizlerle Vakia suresi paylaşacağım ama nasıl paylaşacağım.
Cep telefonumda Hafız ishak Danış'tan 2 sefer okuyuşla Vakia suresinin 27 ayetinin mp3 var yavaş ama çok güzel onu pc de dinlemek istedim youtube'a baktım bulamadım.
fakat youtube da da Kabe İmamı Mahir den çok güzel bir okuyuşla Vakia suresi vessasabikunnessabikune dinledim ki onu da paylaşmak istedim. tabii birde yüzünden okumak isteyenler için takipli vakia suresi videosu var. ondan sonra da hiç kuran okumayı bilmeyen fakat Vakia suresinin Arapçasının Türkçesini
okumak isteyenler için "iza vekaaatil vakia Leyse livak'atiha kazibetun". şeklinde vakia Suresinin Arapçasının Türkçe okunuşunu da paylaşmak istiyorum (latin harflerle yazılışı) bu okuyuş ezber açısından faydalı ama en efdal okuyuş arapçasını öğrenip Yüzünden okumak...
Her seferinde söylemek zorunda hissediyorum kendimi.
zor değil 1 Haftada öğreniliyor benim gibi aklı 5 karış havada olan bir insan bile isteyince bir haftada öğreniyorsa sizin gibi evinden cebinden Dinlemek için "Vakia suresi" ni arayacak kadar Mubarek ve Akıllı insanlar eminim daha çabuk öğrenir.

Diyerek ilk Vakia Suresi Videomuzu paylaşıyoruz;
Çok güzel okuyor mubarek;
Kabe imamı Vakia Suresi dinle iza vekaaatil vakia (hızlı okuyuş 8 dakika)


bu Kabe imamımın okuyuşunu beğendinizse bu imamdan başka sureler dinlemek ve komple bütün sureleri dinlemek cebinize mp3 olarak indirmek için
Kabe İmamı Mahir Hatim mp3 indir konumuza tıklayın
(yeni sekmede açılır tarayıcınızın sekmelerini kontrol edin)

Diğerlerini,
Vakia suresi mp3 ünü
Vakia suresi Arapçasının Türkçesini (iza vekaaatil vakia)
Takipli Vakia suresi ni de eklediğimde buraya bağlantılarını ekleyeceğim. (inşallah)


< - >

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya Bir Yorum bırakarak sayfaya değer katabilirsiniz..

❗ Yorumlar Denetlendikten sonra yayınlanır ❗