Derviş Blog - cüz cüz, sure sure, kuran oku dinle yasin tebareke amme dualar

Yasin Tebareke Amme Amenerresulu oku Dinle, Rabbenağfirli,Ettehiyatu vecettehi duası,Cüz Cüz Hatim oku Derviş Blog

kurban olsun ilahisi dinle indir

kurban olsun ilahisi dinle indir


hasan+dursun+kurban+olsun+ilahisi+dinle indir
GÖNÜL BAHÇESİNDE BİTEN GÜLLER
SANA KURBAN OLSUN


yanda gördüğünüz kırmızı menüyü bitirmemin şerefine çok sevdiğim bir ilahi olan Hasan Dursun un Kurban olsun ilahisini videosunu ve cep için indirme bağlantısını siz mubarek okurlarım için paylaşıyorum. kurban olsun ilahisi sözlerini de bakındım ama bulamadım en iyisi size biraz mırıldanayım.

Hasan Dursun canlar sana Kurban Olsun İlahisi

kurban olsun kurban olsun canlar sana kurban olsun
Gönül bahçesinde biten güller sana kurban olsun

laf aramızda bu ilahiyi nasıl arıyorlar diye baktım
"kurban olsun ablan sana ablan sana kurban olsun " bülent ersoy şarkısı çıktı güldüm. :)
neyse işte beni çook etkileyen muhteşem bir ilahi Hasan Dursun Kurban olsun ilahisi;  sitemdeki bütün ilahilere indirme linki koymaya çalışıyorum. istek parçalarınızı da bekliyorum


HASAN DURSUN KURBAN OLSUN DİNLE YOUTUBE





< - >

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya Bir Yorum bırakarak sayfaya değer katabilirsiniz..

❗ Yorumlar Denetlendikten sonra yayınlanır ❗