Derviş Blog - cüz cüz, sure sure, kuran oku dinle yasin tebareke amme dualar

Yasin Tebareke Amme Amenerresulu oku Dinle, Rabbenağfirli,Ettehiyatu vecettehi duası,Cüz Cüz Hatim oku Derviş Blog

yalvaracağım ilahisi dinle indir

Yalvaracağım İlahisi Dinle indir


ilahinin adı: yalvaracağım
ilahisini kim söylüyor: ismail Beyhan
yalvaracağım ilahisi sözleri;

ismail+beyhan+yalvaracağım
yalvaracağım+ilahisi+dinle

İsmail Beyhan Yalvaracağım ilahisi sözleri
Vardım Medine'ye seyran eyledim
Hayatımda bir kez bayram eyledim
Öptüm toprağını Hakka şükrettim
Tekrar gitsem diye yalvaracağım

Yalvaracağım yalvaracağım
Kavuşayım diye yalvaracağım
Öptüm toprağını Hakka şükrettim
Tekrar gitsem diye yalvaracağım

Her tarafı kokar Resul miskleri
Giden gül misali beniz renkleri
Yedi kat göklerde Lebbeyk sesleri
Yine desem diye yalvaracağım

Nice insanları basmış bağrına
Bürünmüşler Resulullah'ın nuruna
Gözlerine boşalır Allah aşkına
Tekrar gitsem diye yalvaracağım



İsmail Beyhan Yalvaracağım YOUTUBE videosu





< - >

1 yorum:

  1. HER TARAFI HASRET HER TARAFI RESUL AŞKI
    ALLAH NASIP ETSE AYAK TOZUNA YÜZÜM SÜRSEM ALLAHA YALVARMAK ÇOK GÜZEL. İNŞAALLAH KARŞILIĞINI ALIRIZ.

    YanıtlaSil

Buraya Bir Yorum bırakarak sayfaya değer katabilirsiniz..

❗ Yorumlar Denetlendikten sonra yayınlanır ❗