Derviş Blog - cüz cüz, sure sure, kuran oku dinle yasin tebareke amme dualar

Yasin Tebareke Amme Amenerresulu oku Dinle, Rabbenağfirli,Ettehiyatu vecettehi duası,Cüz Cüz Hatim oku Derviş Blog

Kuran-ı Kerim 12. cüz dinle video

Hatim için Kuran-ı kerim 12. cüzü dinle video

kuranı+kerim+12.+cüzü+dinle+video
Kuranı kerimin 12. cüzü ile devam ediyoruz
inşallah.
mealli yüzünden
okunabilen arapçalı görüntülü
Kabe imamlarından hızlı ve akıcı hatim cüzleri ve
Hafız İshak Danış Hoca dan takipli
Mealli kolay okunabilen 12. cüz videosu.



<< 11. CÜZ

KURAN-I KERİM 12. CÜZÜ DİNLE VİDEO (KALİTELİ)


Allah Kabul etsin.

13. CÜZ >>

Diğer Cüzler


< - >

9 yorum:

  1. sizlerden allah razı olsun ...yaptıgım hattmi şerfde sızlerde unutmaycagım inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cümlemizden Allah Razı olsun. inşallah Ahırette hayır olarak karşımıza çıkar yüzümüzü güldürür.

      Sil
  2. allah sizi peygamber efendimize komsu eylesin insallah...ALLAH RAZI OLSUN...

    YanıtlaSil
  3. annem için açtım allah razı olsun

    YanıtlaSil
  4. allah razı olsun ben 13 yaşındayım anneannemle dedem oldu onlar için hatıme gidiyodum kurankursunda birkac etkınlığim nedenıyle gidemedim ama buradan dınlıyorum cok tesekkur ediyorum benı yarı yolda bırakmadıgınız için allah butun olanlerın gunahlarını effeylesın AMİN...

    YanıtlaSil

Buraya Bir Yorum bırakarak sayfaya değer katabilirsiniz..

❗ Yorumlar Denetlendikten sonra yayınlanır ❗