Derviş Blog - cüz cüz, sure sure, kuran oku dinle yasin tebareke amme dualar

Yasin Tebareke Amme Amenerresulu oku Dinle, Rabbenağfirli,Ettehiyatu vecettehi duası,Cüz Cüz Hatim oku Derviş Blog

Hatim Duasi arapca ve türkçe


Hatim+duası+arapca+türkçe

Hatim duası arapca ve türkçe


Cüz Cüz Kuran Hatmi konularımızı okuyup hatim eden mubarek ziyaretçilerimiz için
yine Kabe İmamlarından arapça ve türkçe mealli hatim duası videosunu paylaşıyoruz.


lütfen duanızda "bu konulara emekleri geçenlere de Allah'ım" diye bizleri de anın
belki içimizden yani bu kuranları okuyanlardan, videoyu hazırlayanlardan, paylaşanlardan
birisi ölmüş olurda sizin vesilenizle mezarına bir parça rahmet bir parça nur iner.
bu konuyu bulup alıntıladığımız risaleinurdersleri blogcusu kardeşimizden de Allah razı olsun sitesi kapanmış.






< - >

1 yorum:

  1. Ramazan boyunca buradan cüz cüz kuran okuyup hatmettim. Allah bu sayfayı hazırlamakta emeği geçen herkesten razı olsun. Bugün hatmimi bitirdim ve yine buradan duasını da yaptım. Allah kabul etsin inşallah. çok güzel bir emek.

    YanıtlaSil

Buraya Bir Yorum bırakarak sayfaya değer katabilirsiniz..

❗ Yorumlar Denetlendikten sonra yayınlanır ❗