Derviş Blog - cüz cüz, sure sure, kuran oku dinle yasin tebareke amme dualar

Yasin Tebareke Amme Amenerresulu oku Dinle, Rabbenağfirli,Ettehiyatu vecettehi duası,Cüz Cüz Hatim oku Derviş Blog

Derviş olan aşık gerek ilahisi abdurrahman önül video

Derviş olan Aşık gerek ilahisi dinle Abdurrahman Önül video



derviş+olan+aşık+gerek+ilahisi+abdurrahman+önülsizlerle sevdiğim birbirinden güzel gönüle huzur veren ilahileri paylaşmaya devam ediyorum.
cüz cüz hatim konularını bitirmenin şerefine Abdurrahman önülden "Derviş Olan Aşık gerek Yolunda hep sadık gerek bağrı onun yanık gerek" ilahisinin videosunu paylaşıyorum.
sözlerini de yazmak isterdim ama ezbere bilmiyorum işte derviş olan aşık gerek ilahisinin
sözlerinden bildiğim birazını sizler için okuyayım




Derviş olan aşık gerek
yolunda hep sadık gerek
bağrı onun yanık gerek

Dervişlerin en alçağı
buğday içinde burçağı

işte böyle gidiyor.

neyse işte Abdurrahman önül ilahilerinden güzel bir tane


ABDURRAHMAN ÖNÜL DERVİŞ OLAN AŞIK GEREK İLAHİSİ DİNLE VİDEO İZLE




< - >

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya Bir Yorum bırakarak sayfaya değer katabilirsiniz..

❗ Yorumlar Denetlendikten sonra yayınlanır ❗