Derviş Blog - cüz cüz, sure sure, kuran oku dinle yasin tebareke amme dualar

Yasin Tebareke Amme Amenerresulu oku Dinle, Rabbenağfirli,Ettehiyatu vecettehi duası,Cüz Cüz Hatim oku Derviş Blog

cüz cüz kuran 14. cüzü takipli dinle

Hatim için Kuranı kerim 14. cüzü dinle video

kuranı+kerim+14.+cüzü+dinle+takipli+video
Kuran-ı kerimin 14. cüzü ile devam ediyoruz
inşallah.
mealli yüzünden okunabilen
Arapcalı görüntülü Kabe
imamlarından hızlı ve akıcı hatim cüzleri kaldırıldı
Yerine İshak Danış Hoca Eklendi çünkü Google video servisi
Kapandığı için hızlı okuyan Kâbe imamları videoları açılmıyordu.


<< 13. CÜZ


Hatim için Kuran-ı Kerim 14. cüz Yüksek Kalite


Düşük Kaliteli Kâbe İmamları Hatim videolarımız Google Video servislerinin kapanması dolayısıyla açılmadığı için kaldırılmıştır.

15. CÜZ >>

Diğer Cüzler



< - >

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya Bir Yorum bırakarak sayfaya değer katabilirsiniz..

❗ Yorumlar Denetlendikten sonra yayınlanır ❗