Derviş Blog - cüz cüz, sure sure, kuran oku dinle yasin tebareke amme dualar

Yasin Tebareke Amme Amenerresulu oku Dinle, Rabbenağfirli,Ettehiyatu vecettehi duası,Cüz Cüz Hatim oku Derviş Blog

Genç Dergisi:Kılavuzu Google olanın burnu Facebooktan Çıkmazmış

Kılavuzu Google olanın burnu Facebook .. Benzetmesine gençten yanıt.


genç+dergisi+kılavuzu+google+olanınO yıllarda Severek Takip Ettiğim Genç Dergisi internet sitesinde Gençleri eleştiren bir yazıya istinaden yazmış olduğum bu cevap niteliğindeki içeriğimi sildim. çünkü şimdi tekrar girdim ve baktım
çok sevdiğim ve çok okumak istediğim genç dergisi 'hâlâ' zamane gençlerinin kötülüklerini anlatmaya devam ediyor. herhalde bu bahsettiği bu kötü gençlik, bu küfre, yalana, zinaya giden gençlik, bu interneti hep kötü amaç uğruna kullanan gençlik 'Genç Dergisi Okumayan gençlik' zira bu dergiyi okuyan gençler nedense
hiç gocunmuyorlar. eleştirel bir yorum yazmıyorlar. Kendilerinden olmayan insanları rahatça karalayabilme silme ve engelleyebilme yeteneklerini nerden aldıkları belli oluyor. (hepsi değil tabii)

2010 yılı 6. ayında Kılavuzu Google olanın burnu Facebooktan Çıkmazmış (yeni sekmede açılır) adlı bir makale vardı genç dergisinde.
bende sitelerine girmiş ve yanıt olarak "neden hep gençleri suçluyorsunuz evladınıza sahip çıkmazsanız beğenmez-paylaşmaz-yorumlamazsanız" elbette o da kendisini beğenen görüşlerini paylaşan ve düşüncelerine Yorum yapanların yanına gider. mealinde bir yazı yazmıştım.
başlığı da "Kızı boş bırakırsan ya davulcuya kaçar ya zurnacıya" idi. fakat yorumum yayınlanmadı. ee bende bir gencim tabii, hemde Genç Dergisi okumayan
dolayısıyla "interneti kötüye kullanan, kızlı erkekli ortamlarda takılan, beynamaz" kişiler zümresinden olma ihtimalim çok yüksek,
 2-3 kelimeyi biraraya getiremeyen, tırnağı olamayacak yazarları eleştiren kötüleyen hakaret eden blogger sınıfından bir gencim herhalde. (yazıyı yazan arkadaş benden 9 yaş küçük o ayrı mesele)
o atarla gelmişim yayınlanmayan cevabı ve o yazıyı buraya taşımışım.
az önce okudum ve kendimden utandım ne gerek var böyle ayrışmalara bölünmelere ...
hemde birlik olmaya bu kadar muhtaç olduğumuz bir zamanda.
onun için içeriği sildim ve bunları yazdım.

ben genç dergisi okumayan okumadığı için de "beynamaz,kızlı erkekli ortamlara akan, kötülüğe yönelen" bir genç olduğum halde Genç Dergisi Okuyan Kardeşlerimi seviyorum.


< - >

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya Bir Yorum bırakarak sayfaya değer katabilirsiniz..

❗ Yorumlar Denetlendikten sonra yayınlanır ❗