Derviş Blog - cüz cüz, sure sure, kuran oku dinle yasin tebareke amme dualar

Yasin Tebareke Amme Amenerresulu oku Dinle, Rabbenağfirli,Ettehiyatu vecettehi duası,Cüz Cüz Hatim oku Derviş Blog

Hz İsa Tanri Değildir ayetlerle ve incille açiklama

Hz İsa nın Tanrı olamayacağına dair kesin ayetler ve Barnabas incilinden bablar


selamlar.

bir reklam vasıtası ile insanları kandıran Hz isa Mesih tir Allahın suretidir diyen
bir site ile tanıştım.
onlara iletişim formu ile cevap yazmak istedim ama iletişim formu en fazla 1000 karakter olunca cevabımı daha doğrusu sorularımı buraya yazıyorum.

Hz isa Tanrı dır Mesih Tanrıdır diyenler şu sorulara cevap vermek zorundadırlar;



öncelikle Kuran ın Değişmezliği Allah Tarafından Korunduğuna dair bir ayet;

Kuranı Kerim hicr suresi 9.ayet

(Kur'anı biz indirdik, elbette yine onu biz koruyacağız.)

şimdide diğer Kutsal Kitapların Az bir bedel karşılığında değiştirildiğine dair
bir ayet;

Kuranı Kerim Bakara suresi 79.ayet;

Vay o kimselere ki, elleriyle Kitab’ı yazarlar, sonra da onu az bir karşılığa değişmek için, “Bu, Allah’ın katındandır” derler. Vay ellerinin yazdıklarından ötürü onların hâline! Vay kazandıklarından dolayı onların hâline!

ve şimdi de değişime uğramış kitaplar içinde aslına en yakın olan (yani tehvid inancına en yakın olan) Barnabas incilinden birkaç bab


70. bab

Hz. Îsâ, kendisine, ‘Sen Allahın Oğlusun’ diyen Petrusa çok kızdı. Onu azarladı. Ona, “Def ol” benden uzaklaş! Sen şeytânsın ve bana fenâlık yapmak istiyorsun dedi. Ondan sonra havârîlerine dönerek, bana böyle söyliyenlere yazıklar olsun! Çünki, Allah bana, bunlara la’net etmek emrini verdi, dedi.”

71. bab


“Ben kimsenin günâhını af edemem. Ancak Allah günâhları af eder.”


128. bab

“Kardeşlerim! Ben topraktan yaratılmış bir insanım. Sizin gibi toprak üzerinde yürüyorum. Günahlarınızı bilin ve tevbe edin! Kardeşlerim! Şeytân, Romalı askerlerin yardımı ile, size benim Allah olduğumu söyliyerek sizi aldatacak. Onların, sahte ve yalancı ilahlara kulluk ederek Allahın la’netine uğrayacaklarını görerek, onlara inanmayınız”

ve Kuran dan ayetler;

Nisa suresi 171.

Ey Kitab ehli! Dininizde sınırları aşmayın ve Allah hakkında ancak hakkı söyleyin. meryemoğlu İsa Mesih, ancak Allah'ın peygamberi, meryem'e ulaştırdığı (emriyle onda var ettiği) kelimesi ve kendisinden bir ruhtur. Öyleyse Allah'a ve peygamberlerine iman edin, "(Allah) üçtür" demeyin.Kendi iyiliğiniz için buna son verin. Allah ancak bir tek ilahtır. O çocuk sahibi olmaktan uzaktır. Göklerdeki her şey, yerdeki her şey onundur. Vekil olarak Allah yeter.

Maide Suresi 17. ayet

Andolsun, "Allah, meryemoğlu Mesih'dir", diyenler kesinlikle kâfir oldular. De ki: "Şâyet Allah, meryemoğlu Mesih'i, onun anasını ve yeryüzünde olanların hepsini yok etmek istese, Allah'a karşı kim ne yapabilir? Göklerin, yerin ve bunların arasında bulunan her şeyin hükümranlığı Allah'ındır. Dilediğini yaratır. Allah her şeye hakkıyla gücü yetendir."

Maide Suresi 72

Andolsun, "Allah, meryem oğlu Mesih'tir" diyenler kesinlikle kafir oldu. Oysa Mesih şöyle demişti: "Ey İsrailoğulları! Yalnız, benim de Rabbim, sizin de Rabbiniz olan Allah'a kulluk edin. Kim Allah'a ortak koşarsa artık Allah ona cenneti muhakkak haram kılmıştır. Onun barınağı da ateştir. Zalimler için hiçbir yardımcı yoktur."

Maide Suresi 116. ayet

Allah kıyamet günü şöyle diyecek: "Ey meryem oğlu İsa! Sen mi insanlara Allah'ı bırakarak beni ve anamı iki ilah edinin dedin?" İsa da şöyle diyecek: "Seni bütün eksikliklerden uzak tutarım. Hakkım olmayan bir şeyi söylemem benim için söz konusu olamaz. Eğer ben onu söylemiş olsaydım elbette sen bunu bilirdin. Sen benim içimde olanı bilirsin, ama ben sende olanı bilemem. Şüphesiz ki yalnızca sen gaybları hakkıyla bilensin."

Bütün Bunlara rağmen Hâla Nasıl oluyorda böyle şeylere inanabiliyorsunuz?
sizin deliliniz nedir?


< - >

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya Bir Yorum bırakarak sayfaya değer katabilirsiniz..

❗ Yorumlar Denetlendikten sonra yayınlanır ❗