Derviş Blog - cüz cüz, sure sure, kuran oku dinle yasin tebareke amme dualar

Yasin Tebareke Amme Amenerresulu oku Dinle, Rabbenağfirli,Ettehiyatu vecettehi duası,Cüz Cüz Hatim oku Derviş Blog

Blogger resimlerim görünmüyor

blogumun resimleri silindi


Merhaba

2 gün önce blogger bloguna yüklediğim hiçbir resmin görünmediğini gördüm ve çözümünü buldum.
Önce sebebini söyleyeyim sonra çözümü sizinle paylasayim
Bloglardaki fotoğrafların yani blogger bloglarına yüklenen resimlerin görünmeme sebebi silinmesinden değil birkaç gün önce google in bazı servislerine erişime gelen yasaktan .
Blogger e bir resim yüklediğiniz zaman google size picasaweb albümü oluşturur ve resimlerinizi orada saklar. Picasaweb de yasaktan nasibini alınca sizde blogunuzdaki fotoğrafları göremez olursunuz bunun için yapmanız gereken benim blog kurdu yeğenin elektronikotin blogunda Yazan basit işlemi uygulamak.

Ama bu sadece sizin ve aynı ayarı yapan başkalarının resimleri görmesini sağlar.
Eğer blogunuzda fazla resim yoksa en iyisi olan resimleri bu şekil görüntüleyerek kaydetmek ve başka bir foto upload sitesine yüklemek ama foto upload edeceğiniz siteyi de iyi seçim sınırsız bandwidth (unlimited bandwidth) alanı olsun sonra yine birden resimleriniz kayboldu olur. Bu konunun başındaki resmi de göremezsiniz çünkü mobil aygıttan girdiğim için geçersiz bir image url si girdim maksat google resim var sansin ama sizin için en kısa sürede fotoğraf ekleyeceğin sağlıcakla kalın.


< - >

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya Bir Yorum bırakarak sayfaya değer katabilirsiniz..

❗ Yorumlar Denetlendikten sonra yayınlanır ❗